top of page

Veelgestelde vragen

  • Kan ik een betaalmethode kiezen?
    Dat kan. Tijdens het afrekenen kun je zelf je betaalmethode kiezen, hier kun je kiezen voor achteraf betalen. Lees alles over betaalopties.
  • Betaal ik ook verzendkosten?
    Voor Nederland geldt: De verzendkosten zijn €4,95. Bestel je voor meer dan €40,- dan verzenden wij je bestelling altijd gratis. Voor België, Duitsland en Luxemburg zijn de verzendkosten zijn €8,95. Bestel je voor meer dan €75,- dan verzenden wij je bestelling altijd gratis. En voor Frankrijk zijn de verzendkosten €10,95. Bestel je voor meer dan €100,- dan verzenden wij je bestelling altijd gratis.
  • Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?
    De factuur van je bestelling ontvang je per e-mail. Heb je de factuur niet ontvangen? Neem contact op met info@lifababy.nl
  • Hoe stuur ik iets retour?
    Retourneren kan op eigen kosten via een PostNL-punt binnen de bedenktijd van 14 dagen. Zorg ervoor dat een artikel echt nieuw blijft. Alleen ongebruikte en onbeschadigde artikelen kun je retourneren. Je kunt je retour aanmelden via de MyParcel tracking mail of bij een PostNL punt in de buurt. Voor meer informatie ga naar Ruilen en Retourneren.
  • Kan ik een bestelling annuleren?
    Wil je een de bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk na het plaatsen van de order contact op via info@lifababy.nl. Wij zullen ons uiterste best doen om jouw bestelling te annuleren. Niet in alle gevallen kunnen we de bestelling nog annuleren omdat het pakketje al is verstuurd. In dit geval kun je de bestelling (of een gedeelte) retour sturen.
  • Wat als het product niet op voorraad is?
    Is een artikel niet op voorraad? Helaas kan het wel eens voorkomen dat een artikel niet op voorraad is. Wil je graag weten wanneer het artikel weer op voorraad is? Meld je e-mail adres dan aan voor 'stuur mij een bericht' zodat je een mail krijgt als het product weer op voorraad is.
  • Wanneer krijg ik mijn geld terug?
    Zodra wij je retour hebben verwerkt geven wij een seintje aan de betaalprovider om het bedrag terug te storen. In de meeste gevallen staat het bedrag binnen 3-5 werkdagen weer op je rekening (afhankelijk van je bank).
  • Ik heb gekozen voor achteraf betalen en iets retour gestuurd, wat nu?
    Wij verwerken je retour en updaten je openstaande betaling. Je ontvangt daarna via Klarna een geüpdatete versie van het achteraf betaalverzoek.
  • Kan ik een bestelling op een ander adres bezorgen?
    Tijdens het bestellen kun je aangeven op welk huisadres je de bestelling wilt ontvangen. Dit mag ook een ander adres zijn dan het factuur adres. Het is helaas niet mogelijk om vooraf te kiezen voor bezorging bij een Servicepunt.
  • Kan ik mijn pakket afhalen?
    Het is op dit moment alleen mogelijk om jouw pakket op een huisadres te bezorgen.
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    ls je op werkdagen voor 15:00 uur besteld, verzenden wij jouw bestelling dezelfde dag. Vaak heb je de bestelling de volgende dag al in huis, soms duurt dit één of twee dagen langer.
  • Wie bezorgt mijn bestelling?
    Je bestelling wordt bezorgd door PostNL of DHL. Per e-mail word je via de MyParcel dienst op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.
  • Waar kan ik de wasinstructies van een product vinden?
    De wasinstructies van een product kun je altijd vinden op het label verbonden aan het item of de verpakking. Staat deze informatie er niet duidelijk in of heb je een aanvullende vraag? Je mag altijd mailen naar info@lifababy.nl voor een antwoord.
bottom of page